Mint ismeretes, nem igazán megy az utóbbi időkben a legnagyobb amerikai autógyártóknak, akiket távol-keleti versenytársaik folyamatosan szorítanak vissza saját piacukon is. A Ford és a General Motors eddig már több mint 70 ezer munkahelyet volt kénytelen megszüntetni, mostanra pedig minden jel arra utal, hogy a Daimler Chrysler sem lesz kivétel...
Egy éve még úgy tűnt, hogy a Chrysler megtalálhatja a kiutat, néhány új modellje és erős motorjai ugyanis elnyerték a vásárlók tetszését, az üzemanyagárak szárnyalása azonban halálos ítéletként érkezett. A piac átalakulása ellenére a gyártó nem változtatott stratégiáján, így egyre több modell maradt eladatlan, mely meg is látszik a 2006-os év pénzügyi adatain.
A készleteket csak hatalmas kedvezményekkel lehetett elfogadható szintre szorítani, ez azonban a jövedelmezőség rovására ment. A bejelentett átszervezés következtében szakértők szerint akár 10 ezer állás is veszélyben foroghat. (2001-ben több mint 26 ezer dolgozójától vált meg a cég.)
Az elbocsátásokkal párhuzamosan a gyártókapacitás is csökken majd, valamint előtérbe kerülhet a minőség kínos kérdése, mely területen a távol-keleti gyártók rendre megszégyenítik amerikai versenytársaikat.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


