Az üzemanyagárak emelkedése világszerte jótékonyan hatott a kisautók értékesítésére, az amerikai Insurance Institute for Highway Safety legújabb teszteredményei azonban óvatosságra intenek!
A teszt keretein belül 8 kis modellt vizsgáltak, a töréstesztek szerint azonban egyértelműen érvényesülnek a fizika törvényszerűségei, vagyis a kisebb kategóriás, könnyebb autók számottevően gyengébb eredményeket produkáltak, mint a nehezebb, nagyobb modellek.
A 8 modell közül csak a Nissan Versa volt az, mely a frontális mellett az oldalirányú és a hátulról jövő ütközés esetén is kifejezetten jó eredményeket ért el. A szakértők ezt is annak tulajdonítják, hogy a Versa nehezebb kategória-társainál.
A Toyota Yaris, a Honda Fit és a Mini Cooper az oldalirányú ütközéseket ugyan jól bírta, hátulról jövő erőhatás esetén azonban gyengén szerepelt.
Az autók tömegéből következő teszteredmények a halálozási statisztikákon is megmutatkoznak: a könnyű kisautók esetében egymillió regisztrált járműre 83 halálos baleset jut, mely több mint duplája az összes kategória átlagos értékének.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








