Az üzemanyagárak emelkedése világszerte jótékonyan hatott a kisautók értékesítésére, az amerikai Insurance Institute for Highway Safety legújabb teszteredményei azonban óvatosságra intenek!
A teszt keretein belül 8 kis modellt vizsgáltak, a töréstesztek szerint azonban egyértelműen érvényesülnek a fizika törvényszerűségei, vagyis a kisebb kategóriás, könnyebb autók számottevően gyengébb eredményeket produkáltak, mint a nehezebb, nagyobb modellek.
A 8 modell közül csak a Nissan Versa volt az, mely a frontális mellett az oldalirányú és a hátulról jövő ütközés esetén is kifejezetten jó eredményeket ért el. A szakértők ezt is annak tulajdonítják, hogy a Versa nehezebb kategória-társainál.
A Toyota Yaris, a Honda Fit és a Mini Cooper az oldalirányú ütközéseket ugyan jól bírta, hátulról jövő erőhatás esetén azonban gyengén szerepelt.
Az autók tömegéből következő teszteredmények a halálozási statisztikákon is megmutatkoznak: a könnyű kisautók esetében egymillió regisztrált járműre 83 halálos baleset jut, mely több mint duplája az összes kategória átlagos értékének.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








