Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hónapokon belül négy mobilszolgáltató lesz Magyarországon: 2012-ben elindul a Tesco Mobile. Ez a vállalat lesz hazánk első igazi virtuális mobilcége (MVNO), amely nem saját, hanem mástól bérelt hálózaton nyújt szolgáltatást - értesült az Index.
Az Index meg nem erősített értesülései szerint az áruházlánc partnere a Vodafone lesz.
A Tesco nem új a távközlés területén, hiszen Angliában, Írországban és Szlovákiában már működtet virtuális mobilszolgáltatást. A nemzetközi nagyvállalat anyaországában, Angliában a legsikeresebb, ahol már 2,6 millió ügyfelet szolgál ki.
A szolgáltatás sikere az egyszerűségének, a jó ár/érték aránynak és a Tesco Klubkártya pontok felhasználhatóságának köszönhető, amellyel minden mobilszolgáltatásra elköltött font után Klubkártya-pontokat kapnak az előfizetők. Magyarországon is ez lehet a siker alapja, jelenleg ugyanis 1,3 millió Klubkártya tulajdonos van.
Világszerte több mint hatszáz virtuális szolgáltató van, és az Európai Bizottság kimondottan támogatja ezt az üzleti modellt. Jelenlétük fokozza az előfizetőkért folyó versenyt, ráadásul anélkül, hogy emiatt új szereplőknek kellene frekvenciákat eladni.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A rendeletet most az Európai Unió Tanácsának hivatalosan is el kell fogadnia. Kihirdetését követően az uniós országoknak három éven belül kell megkezdeniük a rendelet alkalmazását.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.