Az üzletlánc egy átfogó akció keretében mintegy 1500, nem élelmiszer jellegű termék árát csökkenti.

Egy Jófogáson történt adathalász eset hívja fel a figyelmet az online csalások terjedésére. A támadók egy hivatalosnak tűnő üzenettel banki adatokat csaltak ki egy felhasználótól, aki csak a pénzintézet éberségének köszönhetően úszta meg anyagi veszteség nélkül.
Egy Tumblr-felhasználó bosszús bejegyzésében osztotta meg, hogyan vált adathalász átverés áldozatává a Jófogás piacterén. A történet szerint a felhasználó egy hivatalosnak tűnő üzenetet kapott, amelyben arról tájékoztatták, hogy a termékét megvették, és a pénzt már el is utalták. Az összeg átvételéhez egy linken keresztül kellett volna belépnie a netbankjába. Bár az üzenet gyanút keltett volna, mivel a Jófogás hivatalos rendszerén érkezett, az áldozat nem gyanakodott, és megadta banki adatait.
Amint beírta az információkat, azonnal gyanakodni kezdett, és gyorsan belépett a tényleges banki felületre, hogy megváltoztassa a jelszavát. Azonban a csalók is gyorsan akcióba léptek: megváltoztatták a számlán a költési limiteket, és nagyobb összegeket próbáltak leemelni. A pénzintézet rendszerei szerencsére észlelték a gyanús tevékenységet, és letiltották a tranzakciókat. Az áldozat jelentős anyagi kárt így nem szenvedett - számol be a hvg.hu.
A történet ismét rávilágít arra, hogy az adathalász módszerek nem újak, de rendkívül alattomosak. A csalók egyre kifinomultabb trükkökkel próbálnak hozzáférni a felhasználók pénzügyi adataihoz, és sokszor nehéz megkülönböztetni a valós üzeneteket a csalóktól. Soha ne adjunk meg bizalmas adatokat gyanús e-mailek vagy üzenetek révén, különösen akkor, ha linkeken keresztül kérnek banki belépést.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


