Az EU legújabb botránya ezúttal nem az Európai Parlamentet, hanem az Európai Külügyi Szolgálatot (EEAS) és a College of Europe-ot érinti.
Kerekedik a botrány az Apple-nél: bosszankodhatnak a vásárlók, ezt már tényleg nem lehet megcsinálni
Az Apple bocsánatot kért új iPad Pro reklámjáért, amely a közösségi médiában kritikák kereszttüzébe került. A kreatív eszközök megsemmisítésével sokak szerint téves üzenetet közvetített - közölte a Cnbc. .
Az Apple vállalat csütörtökön hivatalosan is bocsánatot kért egy új iPad Pro táblagépet népszerűsítő reklámvideó miatt, amely széles körben negatív visszhangot váltott ki a közösségi médiában. A vállalat marketing alelnöke, Tor Myhren az Ad Age reklámszakmai lapnak nyilatkozva elismerte, hogy a reklám nem érte el a kívánt hatást. "Célunk az volt, hogy megünnepeljük, ahogyan felhasználóink az iPad segítségével kifejezik magukat és valóra váltják ötleteiket. Ebben a videóban azonban nem sikerült megfelelően kommunikálnunk ezt" - fogalmazott.
A reklámvideót Tim Cook, az Apple vezérigazgatója tette közzé először X-en (korábbi nevén Twitter) és YouTube-on. A videóban különböző kreatív eszközök - többek között gitár, zongora és metronóm - láthatóak, amelyeket egy hidraulikus zúzógép présel össze addig, amíg az új táblagépbe nem kerülnek.
Az Ad Age információi szerint az Apple úgy döntött, hogy a vitatott reklámot nem fogja tévében sugározni. A videó sokak szerint azt sugallta, hogy az Apple eltávolodott valóságos énjétől és
sok nézőt sértett azzal, hogy kreatív eszközöket semmisített meg benne.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Némelyik Apple-kritikus szerint ez a negatív reakció arra utalhat, hogy a cég már nem rendelkezik ugyanazzal a jóindulattal a vásárlók részéről, mint korábban. Az Apple hosszú ideje jelentős hirdetőként van jelen a piacon és hagyományosan szoros kapcsolatot ápol TBWA\Media Arts Lab reklámügynökségével, noha bizonyos reklámprojekteket belsőleg is kezel.
Ez nem az első alkalom, hogy egy iPad-reklám negatív visszhangot vált ki. 2018-ban egy másik iPad Pro reklám is ellentmondások forrása volt; abban egy gyermek azt kérdezte: "Mi az a számítógép?", ami szintén nem talált pozitív fogadtatásra egyes vásárlók körében.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








