Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
Temérdek magyar munkahelyet fenyeget a mesterséges intelligencia: ezek a melósok lesznek az elsők?
A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni- derül ki a Kyndryl közelményéből.
Szakértők szerint a generatív mesterséges intelligencia a közeljövőben meghatározó szerepet fog betölteni az ügyfélszolgálatokban, a pénzügyi szolgáltatásokban és az oktatásban. Az AI-támogatott szolgáltatások hatékonysága és még további lehetőségek kiaknázásának mértéke nagyban függ attól, mennyire robosztus, és biztos alapokon áll egy cég adatstratégiája, mert bármilyen AI-technológia - és az általa elérhető megoldások - csak annyira lehetnek jók, mint amennyire jók az AI rendszerbe táplált adatok.
A várakozások szerint a vállalkozásoknak egyre nagyobb igénye lesz az ügyfelekkel való gyors és hatékony kommunikációra, és a generatív AI támogathatja ezt a fejlődést. A generatív mesterséges intelligencia néhány további lehetséges alkalmazási területe lehet például
- automatizálhatja a help deskek standard feladatait (válaszolhat a gyakran feltett kérdésekre és kezelheti a rutinszerű adminisztrációt),
- a banki és biztosítási ágazatban
- az emberi beavatkozással és felülvizsgálattal párhuzamosan egyszerűsítheti a hitelkockázat értékelését és javíthatja a csalások felderítését,
- az oktatásban pedig a személyre szabott tanulás eszköze, amely az oktatási tartalmat a diákok egyéni igényeihez igazítja, és AI-alapú chatbotok segítségével támogatást nyújt.
A generatív mesterséges intelligencia lehetőségei különösen kiemelkedőek ezekben az ágazatokban, mert az támogatja innovatív megoldások kifejlesztését, és gyorsítja a reagálást a változó kihívásokra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








