A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Ezekben a napokban rendezik a világ legnagyobb technológiai és startup kiállítását, a Gitex Globalt. A dubaji eseményen a hazai vállalatok sikeres külpiacra lépését elősegítő HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség is képviselteti magát, és több magyar megoldást is megismerhet a várhatóan mintegy 180 ezer látogató. A világ egyik vezető önkiszolgálókassza-gyártója például a retailinformatika itthoni szakértőjét, a Laurelt kérte fel egy új, a helyszínen debütált fejlesztés megvalósítására.
Az október 20-ig tartó rendezvényen 170 ország több mint 6000 kiállítója vesz részt. Ahogy azt a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség is kiemeli az eseményhez írt beharangozójában, a rangos Expo fókuszában a gazdaságot és a társadalmat átalakító technológiai forradalom áll. Ennek megfelelően a jelenlévő hazai cégek is többek közt a mesterséges intelligencia, a big data vagy épp a fenntarthatóság területéről kerülnek ki – de a szintén rendkívül gyorsan fejlődő kiskereskedelmi innovációk terén is akad magyar vonatkozása az idei Gitex Globalnak.
Az adatelemzésre szakosodott Datos Insights statisztikája szerint az előző évben 200 ezer önkiszolgáló kassza állt működésbe a világ boltjaiban. Ezek nagyjából 9 százalékát a HiStone biztosította, amely most egy vele együttműködő magyar céget, a Laurelt kérte fel, hogy a jelenleg zajló dubaji kiállításon bemutatott önkiszolgáló pénztárukhoz készítse el a saját fejlesztésű Laura kasszaszoftvere új, vertikális, 16:9 arányú verzióját.
„A világ 4 legjelentősebb önkiszolgálókassza-gyártójának egyikéről van szó, így különösen megtisztelő, hogy számos nemzetközi partnerük közül minket bíztak meg a nagy presztízsű eseményre időzített innováció megalkotásával. A fejlesztőcsapatunk erőn felüli teljesítménnyel valósította meg a Laura mérföldkövet jelentő, 16:9-es webes verzióját, ami kiváló fogadtatásban részesült a HiStone standján” – mondta Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője.
Mint hozzátette, az eredménnyel a másik fél is maximálisan elégedett, így minden esély megvan rá, hogy a két vállalat együttműködése szintet lép, és a rohamos ütemben növekvő önkiszolgálókassza-piac egyik globális éllovasa révén még több helyre juthat el egy újabb jövőbemutató magyar megoldás. A Magyarország legelterjedtebb kasszaszoftverének számító, idehaza több mint 6000 pénztárgépen működő Laura meglévő változatait jelenleg 7 külföldi ország üzleteiben használják.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








