Az Epic Games Store ismét nagy dobással jelentkezett: a normál esetben közel 21 ezer forintba kerülő Hogwarts Legacy most teljesen ingyen beszerezhető.
Noha már 28 éve része a Windowsnak, a Microsoft a jövőben mégsem fejleszti tovább a WordPad nevű alkalmazását. A magukra maradt felhasználóknak a cég azt javasolja, a továbbiakban használjanak más szövegszerkesztő programokat.
A Microsoft bejelentette, hogy elengedi a WordPad kezét, miután nem fejlesztik tovább, és a következő Windows-kiadásokban már nem is lesz az operációs rendszer része – írja a hvg.hu, hozzátéve: ugyan a fejlesztése leáll, a jelenlegi Windows-kiadásokból ugyanakkor nem fog már eltűnni a program.
A Microsoft azt javasolja a felhasználóknak, hogy használják a Word, vagy az egyszerűbb feladatokra a Jegyzettömb appot a jövőben, noha előbbi fizetős.
A WordPad egyébként 1995, azaz a Windows 95 óta volt a Microsoft operációs rendszereinek része, egyelőre nem tudni, mi áll a megszüntetés hátterében.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








