Az ünnepi időszakban még inkább megnő az online vásárlások száma, ezzel együtt a csalók aktivitása is.
Bankkártya-mentes, biztonságos és gyors, a mobilegyenleg terhére történő fizetési megoldások népszerűsítésére a Yettel Pay ernyő alatt ajánlja a kényelmi szolgáltatásokat és a digitális tartalmakat elérő fizetési megoldásokat a Yettel.
A Google Play, Apple Store és hasonló digitális piactereken való vásárlások robbanásszerű növekedésére reagálva egységes fizetési platformot hozott létre a Yettel. Az utólagos, pénzintézetek kihagyásával történő tranzakciók népszerűségét mutatja, hogy a mára több milliárd forint forgalmat bonyolító piac a tavalyi évben is jelentős növekedést ért el. A Yettel Pay a klasszikusnak mondható SMS alapú tranzakciók mellett már számos tömegközlekedési eszközre való jegy- és bérletvásárláshoz, valamint az online alkalmazások és alkalmazáson belüli extra funkciók vásárlásánál is lehetővé teszi a mobilszámla alapú fizetést.
A szolgáltató célja, hogy az alkalmazás lehetőségeinek megismertetésével a kényelmi szolgáltatások (mint parkolás, lottó, stb.) mellett a digitális piactereken (Apple App Store és Google Play) való vásárlást is integrálja a mobilszámla alapú fizetések közé. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az egyszeri beállítás után a fizetős alkalmazások költségeit bankkártya és bankszámla nélkül tudják fizetni a szolgáltató ügyelei. Az elköltött összeget a számlás előfizetők a következő havi mobilszámlájuk esedékességekor fizetik. Felöltőkártyás előfizetők esetén pedig az elérhető mobilegyenlegük keretével tudnak gazdálkodni a Yettel Pay-be tartozó fizetési megoldások használatakor.
Azt látjuk, hogy Magyarországon komoly igény jelentkezik a mobilszámla alapú fizetési megoldásokra, hiszen az így bonyolított forgalom évente 4-6%-ot nőtt még a COVID időszaka alatt is. Különösen dinamikusan fejlődik a digitális piactereken (Apple App Store és iTunes, Google Play) történő tranzakciók száma, elsősorban az okostelefonos játékoknak és a szórakoztató tartalmaknak köszönhetően. Többek között az ilyen vásárlásoknál kínálnak a Yettel Pay platformba tartozó fizetési megoldások kényelmes és biztonságos alternatívát
– mondta Pomezanski Máté, a Yettel Magyarország digitális termékekért felelős igazgatója. A Yettel Pay május 2. és május 30. között ajándék akcióval ösztönzi lakossági ügyfeleit a fizetési megoldások kipróbálására és használatára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








