A tavalyi év vége kiemelten forgalmas volt a SZÉP kártyás költések szempontjából – decemberben az ételházhozszállítási szolgáltatásokra költöttek legtöbbet a kártyabirtokosok.
Bankkártya-mentes, biztonságos és gyors, a mobilegyenleg terhére történő fizetési megoldások népszerűsítésére a Yettel Pay ernyő alatt ajánlja a kényelmi szolgáltatásokat és a digitális tartalmakat elérő fizetési megoldásokat a Yettel.
A Google Play, Apple Store és hasonló digitális piactereken való vásárlások robbanásszerű növekedésére reagálva egységes fizetési platformot hozott létre a Yettel. Az utólagos, pénzintézetek kihagyásával történő tranzakciók népszerűségét mutatja, hogy a mára több milliárd forint forgalmat bonyolító piac a tavalyi évben is jelentős növekedést ért el. A Yettel Pay a klasszikusnak mondható SMS alapú tranzakciók mellett már számos tömegközlekedési eszközre való jegy- és bérletvásárláshoz, valamint az online alkalmazások és alkalmazáson belüli extra funkciók vásárlásánál is lehetővé teszi a mobilszámla alapú fizetést.
A szolgáltató célja, hogy az alkalmazás lehetőségeinek megismertetésével a kényelmi szolgáltatások (mint parkolás, lottó, stb.) mellett a digitális piactereken (Apple App Store és Google Play) való vásárlást is integrálja a mobilszámla alapú fizetések közé. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az egyszeri beállítás után a fizetős alkalmazások költségeit bankkártya és bankszámla nélkül tudják fizetni a szolgáltató ügyelei. Az elköltött összeget a számlás előfizetők a következő havi mobilszámlájuk esedékességekor fizetik. Felöltőkártyás előfizetők esetén pedig az elérhető mobilegyenlegük keretével tudnak gazdálkodni a Yettel Pay-be tartozó fizetési megoldások használatakor.
Azt látjuk, hogy Magyarországon komoly igény jelentkezik a mobilszámla alapú fizetési megoldásokra, hiszen az így bonyolított forgalom évente 4-6%-ot nőtt még a COVID időszaka alatt is. Különösen dinamikusan fejlődik a digitális piactereken (Apple App Store és iTunes, Google Play) történő tranzakciók száma, elsősorban az okostelefonos játékoknak és a szórakoztató tartalmaknak köszönhetően. Többek között az ilyen vásárlásoknál kínálnak a Yettel Pay platformba tartozó fizetési megoldások kényelmes és biztonságos alternatívát
– mondta Pomezanski Máté, a Yettel Magyarország digitális termékekért felelős igazgatója. A Yettel Pay május 2. és május 30. között ajándék akcióval ösztönzi lakossági ügyfeleit a fizetési megoldások kipróbálására és használatára.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








