A DPD Hungary tájékoztatása szerint az év végi, kiugróan magas csomagforgalom miatt kézbesítési nehézségek jelentkeztek Budapesten és környékén.
Ha bármilyen levelet, küldeményt, vagy csomagot célba szeretnénk juttatni akár belföldön, akár külföldön, alapértelmezett szolgáltatásként igénybe vehetjük a Magyar Posta kínálta lehetőségeket. Minden küldeménynek megvan a maga ára, amelyet befolyásol az, hogy normál küldeményt adunk-e fel, számít-e nekünk, hogy gyorsabban érjen célba, vagy netalántán külföldre címzünk-e levelet – itt jön a képbe a hivatalos postai díjszabás 2022 évében is, amellyel érdemes tisztában lennünk, mielőtt valamit feladunk a postán.
Cikkünkben eláruljuk, hogy a postai díjszabás 2022 PDF szerint hogyan változott a postai díjszabás 2022 január 1-től: milyen küldemény (akár egy feladott levél, akár egy nagyobb csomagküldemény), mennyibe kerül a magyar postai díjszabás 2022 január 1 től érvényes árai szerint és mennyivel magasabb a 2022 postai díjszabás, ha valamit külföldön szeretnénk célba juttatni?
Postai díjszabás 2022
A postai díjszabás összegzi, hogy a Magyar Posta mennyi munkadíjat számol fel bizonyos küldeményekért, szolgáltatásokért cserébe, vagyis mennyi az ára annak, hogy egy levelet, vagy csomagot eljuttassunk a másik félnek. A hivatalos és aktuális, 2022 postai díjszabás árlista minden esetben megtalálható a Magyar Posta oldalán (posta.hu). Alapvetően a legtöbbünket a küldeményforgalmi díjszabás érinti (belföldi és nemzetközi postai díjak kivonata), azonban a Magyar Posta oldalán megtalálhatjuk a belföldi postautalványok díjait, a pénzforgalmi szolgáltatások díjait, a számlabefizetési és egyéb szolgáltatási díjakat és más, a Magyar Posta szolgáltatásaihoz fűződő díjakat is.
Postai díjszabás 2022 PDF – Küldeményforgalmi díjszabás 2022
A postai díjszabás 2022 január 1-től a következőképpen néz ki – ezek a hatályos postai díjszabás 2022 PDF adatai:


-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








