Június 10-én mutatja be az Apple a legújabb szoftveres fejlesztéseit, az iOS 18-at, az iPadOS 18-at, a tvOS 18-at, a watchOS 11-et, a macOS 15-öt...
Megtévesztő reklámozásért 10 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Telenor Magyarország Zrt.-t (Telenor), mivel 2013. május 9. és 2013. június 19. között úgy hirdette "korlátlan beszélgetés" szlogennel Családi Csomag szolgáltatását, hogy a szolgáltatás általános szerződési feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
A GVH megállapította, hogy a vállalkozás ténylegesen nem számlázott az eljárás 2013. szeptemberi indításáig a forgalmi korlát túllépése esetén sem, azonban a szerződéses feltételek tartalmaztak egy -a fogyasztók nagy része által el is ért - korlátot, amely felett a vállalkozásnak lett volna lehetősége a korlátlanság ígérete ellenére számlázni, azaz korlátozni az érintett csomagba foglalt ingyenes beszélgetések időtartamát. A vállalkozás az eljárás indítását követően módosította a szerződéses feltételeket, de arra vonatkozóan nem tudott biztosítékot nyújtani, hogy a "korlátlan beszélgetés" korlátozására egyébként sem került volna sor.
A versenyhivatal szerint a korlátlanság ígérete igen gyakori a kommunikációs szolgáltatók között, és több hasonló vizsgálat indult már a témakörben, a hiányos vagy megtévesztő üzenet miatt vizsgálódtak. A jelen esetben a Telenor nem pusztán elhallgatta, hogy a szerződéses feltételek tartalmaznak egy forgalmi korlátot, de kifejezetten korlátlanként népszerűsítette a szolgáltatását.
A hivatal több enyhítő körülményt jegyzett fel, de tekintettel többek között a Telenor ellen folyt korábbi versenyfelügyeleti eljárásokra, köztük arra, amelyben a korlátlanság tényleges korlátai miatt marasztalta el a GVH a Telenort, bírság kiszabását is indokoltnak találta, és 10 millió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére