Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
Szerencsés napra ébredt több mint 19 ezer magyar: több mint 103 millió forintot osztanak szét közöttük
Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2025/19. heti, pénteki nyerőszámait. Magyarországon telitalálat nem született, viszont egy külföldi játékos elvitte a 120 millió eurós (~48,5 milliárd forintos) főnyereményt. A magyarok közül az a játékos volt a legszerencsésebb, aki 2 139 250 forintot nyert a IV. nyerőosztályban. Összesen 19 377 nyertes szelvény született Magyarországon, ezekkel összesen több mint 103 millió forintot vihettek haza a hazai játékosok.
Az Eurojackpot játékban az „A” mezőn 50 számból 5-t, a „B” mezőn pedig 12 számból 2-t kell megjelölni. Akkor nyersz a heti két alkalommal megrendezett sorsoláson, ha az „A” és „B” mezőben elért találataid száma legalább 3.
Az Eurojackpot nyerőszámai 2025-ben a 19. játékhéten, pénteken:
1, 5, 27, 36, 43; 5, 9.
A legmagasabb nyeremény az I. nyerőosztályban született, egy külföldi játékos 120 millió eurót, vagyis közel 48,5 milliárd forintot, nyert 5+2 találattal. A legmagasabb nyerőosztály, amiben magyarok is nyertek a 4+2 találatos IV. osztály volt - egy szerencsés honfitársunk 2 139 250 forinttal lett gazdagabb. Összesen 19 377 magyar játékos vihet haza kisebb-nagyobb nyereményt, ezek összesen 103 177 030 forintot tesznek ki.
A főnyereményt tehát elvitték, így a következő sorsoláson, jövő szerdán 10 millió euró (4 milliárd forint) lesz a várható főnyeremény.
5+2 találatos szelvény, vagyis telitalálat nem volt Magyarországon már 252 sorsolás óta! Az Eurojackpoton jelenleg 860 forintba kerül egy játék, ez mindig változik attól függően, milyen gyenge a forint.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








