Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2025/51. heti, pénteki nyerőszámait, de nem volt telitalálat.
Így járhatsz mostantól féláron a budapesti fürdőkbe: egyszerű a trükk, mindenkinél működik
BudapestGO közösségi bérlettel rendelkező, Budapesten élő vagy tanuló diákok jelentős kedvezménnyel válthatnak fürdőbelépőt 2025. április 1-jétől a budapesti fürdőkbe. A Budapesti Közlekedési Központ és a Budapesti Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. közös fejlesztése eredményeként a kedvezmények online vásárlás esetén vehetők igénybe. Az 50 százalékos diákkedvezmény a főváros történelmi fürdőibe havi egyszer, a többi fürdőnkbe heti egy alkalommal vehető igénybe.
Budapest Főváros Közgyűlése döntése alapján a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) kedvezményes fürdőlátogatási lehetőséget biztosít a budapestiek számára. A jelenlegi kedvezményrendszer továbbfejlesztése első lépésben a közösségi közlekedési bérletet használó diákok számára jelent új kedvezményeket.
Ez év április 1-jétől a BudapestGO alkalmazásban vásárolt érvényes bérlettel rendelkező diákok 50 százalékos árkedvezménnyel látogathatják havonta egy alkalommal a társaságunk által üzemeltetett ún. történelmi fürdők valamelyikét – Gellért, Lukács, Rudas és Széchenyi fürdő –, illetve hetente egyszer a többi fürdőnket. A kiválasztott fürdő zárása előtti két órával történő belépés esetén a kedvezmény mértéke még nagyobb, 80 százalék. A kedvezmények az adott fürdő teljes árú napi belépőjegyéből számítandók.
A kedvezményeket a fürdőbelépő online vásárlásakor mindazon budapesti köz- és felsőoktatásban tanuló vagy fővárosi lakcímmel rendelkező diák igénybe veheti, aki a BudapestGO applikáción keresztül vett diákbérletet – havi Budapest-bérlet közoktatásban tanulóknak, felsőoktatásban tanulóknak; kedvezményes országbérlet tanulóknak; kedvezményes Pest vármegyebérlet tanulóknak –, és a fürdőlátogatás napján bérlete érvényes. A fürdőbe belépéskor a helyszínen a diákigazolvány bemutatása szükséges.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








