Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 1 milliárd 40 millió forintért szállhattak harcba a játékosok.
Tarol a streamingen is a Futni mentem: a Netflix toplistáján is első helyre került a magyar közönségkedvenc
Herendi Gábor új filmje, a Futni mentem három hónapja kirobbanthatatlan a mozis dobogóról és most a Netflixet is letarolja. Február 13-án került fel a streamingplatform kínálatába, és azonnal a legnézettebb filmmé vált.
Csütörtöktől, vagyis február 13-tól elérhető a Netflixen a Futni mentem, azóta áll a magyar nézettségi lista élén a streamingen. A film óriási népszerűsége a mozikban előrevetítette a streaming-sikert, és az időzítés is mesteri volt: éppen Valentin-nap előtt került fel, amikor az egyik leggyakoribb program a Netlix and chill.
Herendi Gábor filmjére, a Futni mentemre már több mint 700 ezer jegyet váltottak a mozipénztáraknál, mire a Netflixre feltették múlt csütörtökön. 1990 óta a legnézettebb magyar film lett a mozikban, olyan filmeket utasítva maga mögé, mint a Valami Amerika, A miniszter félrelép vagy a Szabadság, szerelem. A Futni mentem bemutatója volt a legnézettebb 2024-ben, és a pandémia óta a második legnézettebb mozifilmmé lépett elő az Avatar: A víz útja után, lehagyva a Barbiet is.
Ráadásul nem egyedüli versenyzőként döntögeti a rekordokat, hiszen nem sokkal a Futni mentem után került mozikba a Hogyan tudnék élni nélküled?, ami megközelíti Herendi filmjének rekordjának és megszerezheti a második legnézettebb magyar film címét. Sőt, hosszú távon ha a Futni mentem iránt csappan az érdeklődés a mozikban a streaming-premier miatt, és kitartó az érdeklődés a Demjén-film iránt, még előzhet is.
A Netflixet is letarolja a Futni mentem
Az aktuális nézettségi adatok alapján a Futni mentem három napja a legnézettebb film a Netflixen Magyarországon, mióta felkerült. Második a La Dolce Villa című 2025-ös amerikai romantikus vígjáték, harmadik a Potyanászút, negyedik a Majdnem terhes. Utóbbi három film világszerte is a legnézettebb a Netflixen.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Sorozatok közül Magyarországon a Gyilkosságok Åre vidéként nézik most a legtöbben. Második a Cassandra, harmadik a Cobra Kai, a nemzetközi dobogóhoz hasonlóan, csak a sorrend más. Negyedik Magyarországon a Dog Days Out, ötödik az Almaecet.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








