Csalók a Gondosóra nevével visszaélve megtévesztő e-mail üzenetekkel próbálták rávenni a címzetteket.

Csalók ezúttal a Netflix streamingszolgáltató nevével visszaélve próbálnak meg banki adatokat kicsalni a felhasználóktól – írja a PCFórum.
Internetes csalók ezúttal a Netflix streamingszolgáltató nevével élnek vissza – céljuk, hogy banki adatokat csaljanak ki a felhasználóktól annak érdekében, hogy ellophassák a pénzüket. A csalók tömegesen küldtek szét üzeneteket - feltehetőleg véletlenszerűen kiválasztott – emailcímekre. A levelek szerint „probléma merült fel a fizetési módszerrel”, ami a Netflix-szolgáltatás megszűnését eredményezheti.
A levél persze rögtön megoldást is kínál a problémára, még pedig a fizetési adatok frissítését. Csakhogy amennyiben az általuk küldött adatfrissítési gombra kattintunk, akkor nem a Netflix oldalára, hanem egy, a csalók által üzemeltetett weblapra kerülünk, ahol ellopják a banki adatainkat, amennyiben megadjuk azokat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


