A legendás együttes 2025. július 4-én, a soproni Lővérekben megrendezett SopronFesten ad koncertet.
Még éveket kell várni a jelenleg előkészületi fázisban lévő Harry Potter-sorozat legelső epizódjára, azt ugyanis az előzetes tervek szerint 2026-ban sugározzák majd a Max streamingfelületén a Variety beszámolója szerint.
2026-tól lesz látható a Max streamingfelületén a jelenleg előkészületi fázisban lévő Harry Potter-sorozat - jelentette be a Warner Bros. Discovery vezérigazgatója. A Variety cikke szerint David Zaslav a cég egyik gyűlésén elmondta azt is, hogy a sorozatból hét évadot terveznek, mindegyiket J. K. Rowling könyvéből adaptálják.
A vezérigazgató arról is beszélt, hogy már tárgyaltak J. K. Rowlinggal és csapatával, és mindkét fél nagyon örül, hogy újraindul a franchise. A sorozat szereplőiről egyelőre azonban nem lehet tudni semmit, mert a casting még nem kezdődött el. Egy biztos, a korábbi Harry Potter-filmekben látható színészek nem szerepelnek majd a sorozatban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








