A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Egy debreceni rádió és a fővárosi Hír FM közösségi rádió szolgáltatóira is bírságot szabott ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
A Médiatanács a Budapest 95,3 MHz-en fogható Hír FM körzeti vételkörzetű, közösségi jellegű rádió július 23-án kora reggel sugárzott Háttérkép című műsorával szemben – több bejelentés nyomán – indított hatósági eljárást. A vizsgálat során a hatóság megállapította, hogy a műsorszámban elhangzottak sértették az emberi méltóság tiszteletben tartására vonatkozó törvényi rendelkezést, a műsorszám olyan üzenetet közvetített, amely szerint a homoszexuálisok közössége másodrendű, nem illeti meg a minden emberre nézve egyenlő méltóság.
A Médiatanács ezért 350 ezer forint bírságot szabott ki a médiaszolgáltatóval szemben, és a jogsértés tényéről közlemény közzétételére kötelezte a szolgáltatót. A közleményt a rádióban, valamint annak honlapján is nyilvánosságra kell hozni.
A Debrecen 95,0 MHz frekvencián sugárzó FM95 – Rádió 1 Debrecen helyi vételkörzetű, kereskedelmi rádió augusztus 30. és szeptember 5. között sugárzott műsorának hatósági ellenőrzése során a hatóság a szerződésben vállalt kötelezettségek megsértését állapította meg. A rádió a vizsgált adáshét egyetlen napján és heti szinten sem tett eleget a közszolgálati célokat szolgáló műsorszámok napi arányára vonatkozó vállalásainak és elmulasztotta a helyi közélettel foglalkozó, a helyi mindennapi életet segítő műsorszámok arányára vonatkozó vállalásainak teljesítését. Az adáshét két napján a szolgáltató elmaradt a magyar zenei művek saját műsoridőhöz viszonyított napi arányára vonatkozó szerződéses vállalásától is. A Médiatanács 40 ezer forint bírság megfizetésére kötelezte a médiaszolgáltatót.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








