Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
A közszolgálati rádió délelőtti magazinműsorában elhangzottak káros hatással lehetnek a hat éven aluli hallgatókra – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület egy szekszárdi és egy budapesti rádió heti műsorának vizsgálata nyomán is bírságot szabott ki.
A Kossuth Rádió „Vendég a háznál” című műsorszámának június 23-án sugárzott „Válasz-utak” című szegmensét állampolgári bejelentés nyomán vizsgálta a Médiatanács. A testület megállapítása szerint a korhatárra tekintet nélkül sugárzott műsorban elhangzottak káros hatással lehettek a hat éven aluli hallgatókra, ezért a nem megfelelő korhatár-besorolás miatt a műsor szolgáltatójára, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.-re 100 ezer forint bírságot szabott ki.
A Szekszárd 105,1 MHz helyi vételkörzetű, kereskedelmi jellegű Rádió Antritt július 14. és 20. között sugárzott műsorainak hatósági ellenőrzése során a Médiatanács több hiányosságot is feltárt a szolgáltató szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítése kapcsán. A közszolgálati célokat szolgáló, a helyi közélettel foglalkozó műsorszámok és a szöveg aránya a vizsgált adáshét minden napján és heti szinten is alulteljesítette a szerződésben vállalt értékeket. A Médiatanács ezért 40 ezer forint bírságot rótt a rádiócsatorna szolgáltatójára.
A radiocafé néven a Budapest 98,0 MHz-en sugárzó közösségi rádió június 12. és 18. közötti műsorának hatósági ellenőrzése is több hiányosságot tárt fel: a szolgáltató a vizsgált adáshét valamennyi napján és heti szinten is alulteljesítette a közszolgálati célokat szolgáló műsorszámok arányára vonatkozó szerződéses vállalásait. Előírás szerint a heti műsoridő legalább kétharmadát közszolgálati műsorszámokkal kellett volna kitölteni, de a vizsgált héten ez sem teljesült. A Médiatanács ezért 30 ezer forint összegű bírsággal sújtotta a közösségi rádió szolgáltatóját.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








