Dr. Mark Chavez a második elítélt a színész 2023-as halálával kapcsolatos ügyben.
Nem akárkivel indul az új budapesti szálloda egyik étterme: a neves séf, Krausz Gábor lesz az egyik vezetője.
A Peter’s Consulting saját üzemeltetésben lévő prémium szállodáit önálló márkánév alatt, HILARIS HOTELS néven szállodalánccá alakítja. A muraui Relax Resort Kreischberg, Alpenblick Kreischberg és Waldschlössl hotelek, a felújítás alatt álló Seppenwirt hotel és rendezvényház, valamint a Mátrában található LifeStyle Hotel Mátra az induló brand első tagjai.
A hagyományos, vendégközpontú megközelítésen túllépve, az emberközpontúságra épül az új szállodai márka.
Mi nem csupán ügyfélként tekintünk a vendégeinkre. Pontosan ezért olyan élményeket szeretnénk nyújtani, amelyek túlmutatnak a hagyományos vendéglátáson, személyre szabott és egyedi kikapcsolódást ajánlunk. Innovatív, Magyarországon eddig nem ismert megoldásokat vezetünk be a szállodaüzemeltetés minden területén, és ami a legfontosabb, elkötelezettek vagyunk abban, hogy a lehető legszélesebb vendégkör számára elérhetővé tegyük a Hilaris élményt. A Hilaris szó jelentése jókedv, derű – szeretnénk, ha a szállodáinkba látogató vendégeink pozitív élményekkel feltöltődve, boldogan és elégedetten töltenék el a kikapcsolódásra szánt időt
– magyarázta a névválasztást Zentai Péter, a Peter’s Consulting tulajdonosa, ügyvezetője.
Az új szállodalánc gasztronómiai koncepciójának kidolgozására Krausz Gábort kérték fel. Az ő szakmai tapasztalatával, tudásával garantált a siker. Executive séfként összefogja és megújítja a szállodalánc gasztronómiáját. Annyit máris elárult a terveiről, hogy a brand minden szállodája egyedi konyhát visz majd, amelyek ötvözik a helyi gasztro hagyományokat, a lokális alapanyagokat és az egészségtudatos táplálkozási trendeket.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A tulajdonos, ügyvezető megfogalmazta a minőségi turizmust érintő elvárásait is, amely a fenntartható fejlődésen túl, egyfajta küldetés is:
célunk az, hogy egy olyan minőségi szálloda és rendezvényhelyszín portfoliót alakítsunk ki hazánkban és a környező országokban, amely az adott régió turisztikai fejlődéséhez, és ezzel a munkahelyteremtéshez is hozzájárul
- tette hozzá az ügyvezető.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








