A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe a plusz 0,07 pontos nyitás után csökkent pénteken délelőtt.
Az Kasza Tibi internetes kiskereskedelemmel foglalkozó cége, a Manker Beauty Kft. a tavalyi beszámolója alapján közel kétmilliárd (1,928 milliárd) forintnyi árbevételt termelt. A médiaszemélyiség nem egyedüli tulajdonosa a cégnek, hiszen felesége Darai Andrea és testvére, Kasza Gábor is társtulajdonosok, számolt be a 24.hu.
Kasza Tibi cége, a Manker Beauty az éves beszémoló alapján átlagosan napi ötmillió forint árbevételt termelt a tavalyi évben, amivel közel 2 milliárd forintot termelt egy év alatt. Ebből összesen 783 millió forint maradt meg az adózás után. Ebből 780 millió forintot osztalékként fizettek ki a tagok között a részesedésük arányában.
Ez azért is nagy eredmény, mert 2020-ban a vállalkozásnak 2020-ban egyáltalán nem volt bevétele, és az azt megelőző évben is csak 10, illetve 40 millió forint. De nem ez az egyetlen cég, ami megtalálható a Kasza-Darai-univezumban: a Challange Diet Kft-vel mindenki találkozhatott már, hiszen óriásplakátokon hirdetik országszerte, hogy a termékek segítségével fogyott le drasztikusan Kasza Tibi.
A Challange Diet tavaly bruttó 788 millió forintnyi árbevételt termelt. Ez az összeg az eredménytartalékba került a beszámolók szerint. A fenti cégeken felül 2006-ban alapították a Kasza testvérek a GoldenEye Kreatív Kft-t, ami a hírek szerint 2020-ban bruttó 82 milliót, míg tavaly bruttó 72 milliót hozott a konyhára.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml