Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2021/51. heti nyerőszámait. Ezen a játékhéten egy külföldi játékos megütötte a főnyereményt, így a következő sorsoláson bruttó 10 millió euróért, azaz kb. 3,6 milliárd forintért izgulhatnak majd a nemzetközi szerencsevadászok.
Az Eurojackpot nyerőszámai az 51. játékhéten: 3; 17; 21; 35; 42; 8, 9.
A Szerencsejáték Zrt. honlapján található tájékoztatás szerint a legmagasabb nyerőosztályban (5+2) ezen a héten külföldön született egy telitalálat. Így a jövő heti várható főnyeremény bruttó 10 millió euró, azaz 3,6 milliárd forint lesz az Eurojackpoton.
A legmagasabb magyar nyeremény az Eurojackpot 51. heti sorsolásán nettó 1 327 140 forint volt, a 4+2 találatért járó járó összegnek két magyar játékos is örülhet. Az alacsonyabb nyerőosztályokban összesen pedig több mint 26 ezer magyarnak volt még szerencséje.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








