Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
A magyar válogatott szenzációs Eb-szereplését szerdán is kiemelt fogadói érdeklődés övezte. A mérkőzéshez kapcsolódóan a Tippmixen és a Tippmixprón összesen közel 1 millió 200 ezer tipp érkezett, és majdnem 575 millió forint került kifizetésre. Az elmúlt közel két hetet összegezve elmondható, hogy a válogatott mindhárom Eb-csoportmeccsére 1 millió feletti fogadás érkezett. Legnépszerűbbnek a magyar-portugál találkozó bizonyult, ez a mérkőzés hozta a legtöbb nyereményt a Tippmixen és a Tippmixprón fogadóknak, 900 millió forint feletti kifizetéssel.
Hiába tartották előzetesen sokkal esélyesebbnek a győzelemre a német válogatottat – a Tippmix 1,18-as záró nyereményszorzóval volt fogadható a házigazda diadala, míg a magyar csapat esetleges sikere 9,75-szörös nyereményszorzót jelentett volna -, Marco Rossi együttese korán előnybe került.
Több mint 1 000 helyes tipp érkezett arra a Tippmixen és a Tippmixprón, hogy Szalai Ádám megszerzi első találatát a kontinensviadalon (a jó tipp ennél a fogadási lehetőségnél 5-szörös nyereményszorzót ért), ugyanakkor az Eb-hez kapcsolódó egyik új opció, a „Mikor lesz az első gól?” piac azon kimenetelét is nyertessé tette, amely a mérkőzés első negyedórájában várta a nyitó találatot. Erre több mint 2 000 helyes tipp érkezett, 2,27-es nyereményszorzóért.
A félidőben hiába játszott fölényben Németország válogatottja, nem tudott változtatni az eredményen, 1-0-s magyar előnynél vonultak pihenőre a csapatok. Az „1. félidő – 1X2” fogadási lehetőségnél ugyan csak a beérkezett tippek 10 százaléka várta ezt a forgatókönyvet, de ez így is közel 3 000 helyes megérzést jelentett 7,50-es nyertes oddsért.
A második játékrészben a német mezőnyfölény a 66. percben érett góllá, amikor Kai Havertz egalizálta az állást, de nem kellett sokat várni a válaszra, a 68. minutumban ismét nálunk volt az előny Schäfer András révén. A Dunaszerdahely fiatal játékosának ez csupán a második találata volt nemzeti színekben – az elsőt a Ciprus elleni felkészülési találkozón szerezte –, a gólszerzésében bízók 12-szeres nyertes oddsnak örülhettek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Sokáig, egészen a mérkőzés 84. percéig úgy nézett ki, hogy sikerül megtartani ezt az előnyt és kivívni a továbbjutást, ám Leon Goretzka találatával a házigazda másodszor is egyenlíteni tudott, amire pedig már nem volt válasza Marco Rossi csapatának. A „Félidő/végeredmény” piacon így a nyertes kimenetel a „Magyarország/Döntetlen” opció lett, ami egészen szenzációs, 35-szörös nyereményszorzóval járt együtt.
A Tippmixen és a Tippmixprón is születtek kiemelkedő fogadások a magyar válogatott mérkőzése kapcsán, ám ezek közül is kiemelendő a „Pontos végeredmény” lehetőségnél a 2-2-es kimenetelt választó több mint 1 300 helyes tipp, 35-szörös nyereményszorzóért.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








