Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
A sonkás-kukoricás pizza a magyarok kedvence, de van, aki a marhahús és az őszibarack találkozására esküszik. A legtöbben havi 5000 forintot szánnak az olasz eredetű finomságra, de a válaszadók negyede havi 15 000 forintot sem sajnál a pizzára – derült ki egy online kutatásból, amely közel 700 fő megkérdezésével vizsgálta pizzafogyasztási szokásainkat.
A pizza szezontól, hangulattól, széljárástól függetlenül népszerű Magyarországon. A Pek-Snack májusi online kutatásában arra a kérdésre kereste a választ, melyik típus a magyarok kedvence. Közel 700 kitöltő válaszai alapján nemcsak az derült ki, hogy a sonkás-kukoricás a legnépszerűbb ízesítés, a sonkás-gombás pedig a második helyezett, hanem az is, hogy a magyarok kísérletező kedve határtalan: kedvelt feltét a lecsó, a brokkoli, az articsóka, a padlizsán is; van, aki pedig a marhahús és az őszibarack találkozására esküszik.
Nagyobb a nemzeti konszenzus a beszerzés helyét illetően: a válaszadók 40 százaléka jelölte meg valamelyik pizzériát. A második legnépszerűbb típus a házi: a saját maga által gyúrt pizza a válaszadók 23 százaléka számára etalonnak számít.
A legtöbben havi 5000 forintig költenek erre a finomságra, de a válaszadók negyede havi 15 000 forintot sem sajnál pizzára.
A kutatás résztvevőinek 93 százaléka az olasz pizza híve, csupán 7 százaléknak jut erről a szóról először eszébe az amerikai verzió. Közel 70 százalék azt a típust kedveli, amelyiken szinte nem látszik a tészta a feltétektől. Ha pedig a sajtról beszélünk, akkor a hagyományos sajt vezet, majd mozzarella-parmezán-feta a népszerűségi sorrend.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A különféle reformpizzákra is egyre nagyobb a kereslet: teljes kiőrlésűt alkalmanként vagy rendszeresen 47 százalék vásárol, és a glutén-, valamint laktózmentes, illetve vegán változatokra is nő az igény. A hús azonban még mindig dominál: a válaszadók 75 százaléka szeret vele találkozni a pizzáján.
„A húsimádók számára jó hírünk van: a sonkát tartalmazó termékeink a második negyedévtől kizárólag Kometa sonkával készülnek, a két cég stratégiai megállapodásának köszönhetően. Így egyszerre növeljük a hazai alapanyagok stratégiai szerepét és védjük a magyar munkahelyeket” – fogalmaz Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack Kft. marketingvezetője. Hozzáteszi: a sonkás, a sonkás-kukoricás, valamint a sonkás-gombás Pek-Snack pizzákra is Kometa sonka kerül.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








