Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
A koronavirus.gov.hu adatai szerint az elmúlt 24 órában 12 újabb magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést (COVID-19), ezzel 4039 főre nőtt a hazánkban beazonosított fertőzöttek száma. Az aktív fertőzöttek 41%-a, az elhunytak 59%-a, a gyógyultak 48%-a budapesti. Most több olyan megyében is nőtt a fertőzöttek száma a friss térkép szerint, ahol már hosszú ideje nem volt új beteg.
Az elmúlt 24 órában Budapesten 7-tel, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében és Komárom-Esztergomban 3-mal, Pest megyében, Hajdú-Biharban, Csongrád-Csanádban és Zalában 1-gyel nőtt a fertőzöttek száma. Azonban két megyében csökkent a nyilvántartott fertőzöttek száma: Bács-Kiskunban 4-gyel, Baranyában 1-gyel. Mitől lehet ez?

Egyes megyékben a frissen közölt térképek alapján megtörténik, hogy "fogy" az azonosított fertőzöttek száma. Ez úgy lehetséges, ahogy azt Dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos többször kifejtette, hogy a betegfelvételnél az állandó lakcímet tüntetik fel, és csak a pozitivitás megállapítása után kezdik feltérképezni, hol is él életvitelszerűen a beteg. Ha az állandó lakcím például Bács-Kiskun megyei, de az illető már 5 éve életvitelszerűen Budapesten él, a térképet is eszerint frisstítik.
Így lehetséges, hogy 12 új azonosított fertőzött van, viszont hét megyénkben 17-tel nőtt, két másikban pedig 5-tel csökkent.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








