Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Napelem-telepítési boom indul Magyarországon, erre utal a múlt év végén beadott engedélykérelmek tömege - írja szerdai számában a Világgazdaság.
500 milliárd forintnyi napelem-beruházás indulhat Magyarországon - írja a lap. A lapot arról tájékoztatta Kiss Ernő, Magyar Napelem Napkollektor Szövetség elnöke, hogy a leendő beruházók a múlt év végén együtt 1350 megawattnyi kapacitás létesítésére kértek engedélyt, ami jelentős boomot jelez a hazai piacon.
A mintegy 2500 kérelmet azért adták be a cégek a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz a múlt év utolsó napjaiban, mert 2017. január 1-jétől már más, a korábbinál szigorúbb szabályozás vonatkozik a megújuló alapú beruházások támogatására. Kiss Ernő becslése szerint beruházások összköltségének mintegy 60 százaléka (300 milliárd forint) a magyar gazdaságot erősítheti, mivel egy átlagberuházáson belül nagyjából ennyit tesz ki a szükséges kiegészítő eszközökre, illetve szerelésre, telepítésre fordított összeg.
Kiss Ernő szerint viszont nem biztos, hogy az összes engedélykérelmet kedvezően bírálja el az energiahivatal, és az sem, hogy az engedélyezett beruházások mindegyike megvalósul.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








