A két termék kedvező áron kínál célzott meleget azoknak, akik fáznak, ülőmunkát végeznek vagy izomfájdalommal küzdenek.
Egy hónap múlva indul a fűtési szezon, de sokan már most feltöltötték a téli készleteket. Van, aki közvetlenül az erdőből vásárol, mások inkább hasogatva rendelik a fát, hogy könnyebb legyen a behordás és a felhasználás.
Az ATV riportjából kiderült, hogy az árak azonban nem mindenhol alakulnak egyformán: míg a Dunántúlon stabilak maradtak, keleten már megindult a drágulás.
A Mecsekerdő Zrt.-nél például folyamatos a kitermelés, így nincs hiány a kínálatban.
„Az őszi kitermeléseket megkezdtük, mindenkinek tudunk fát biztosítani, az áraink nem változtak. Erről bárki tájékozódhat a weboldalunkon” – mondta Kis Sándor, a társaság kereskedelmi osztályvezetője.
Ezzel szemben az ország keleti részén már többet kell fizetni ugyanazért a mennyiségért.
„Köbméterenként a kemény tűzifánál 22–25 ezer forintos nettó árral kell számolni, ami bruttóban 25–30 ezer forintot jelent. Ez az erdőben, tő mellett mért, méteres tűzifára vonatkozik. A szállítás, a fűrészelés és a hasogatás azonban külön költség” – magyarázta Gabnai Ernő erdészeti szakértő.
Sokan mégis a drágább, hasogatott változatot választják, hiszen sok háztartásban ez jelenti az egyetlen megoldást.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
„Én már nem tudok hasogatni, még behordani is nehéz. Így drágább, de legalább be tudom vinni a házba” – mesélte egy idős asszony.
A rászorulók idén is számíthatnak állami segítségre: számos település pályázott szociális tűzifára, amit az önkormányzatok ősszel vehetnek át. A legtöbb helyen október végétől kezdik el kiosztani a támogatott tűzifát, hogy a leghidegebb napokra senki ne maradjon fűtés nélkül.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








