Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Lendületben vannak az első lakásukat vásárlók a hazai ingatlanpiacon: idén januárban a budapesti vevők negyede, míg a vidéki vásárlók 28 százaléka első lakására szerződött
Míg a 2022-es évi átlag alapján a fővárosi vevők mindössze 16, a vidékiek 21 százaléka szerződött első lakására, addig 2024-ben 23, illetve 26 százalékban voltak jelen a tranzakciókban - közöltel Máté Ferenc, a Duna House vezérigazgató-helyettese.
Hozzátette, hogy az ingatlanpiaci trendforduló évében (2024-ben) bevezetett, megújult otthonteremtési támogatások előnybe hozták a gyermeket tervező családokat, akik a kedvezményes kamatozású csok plusznak köszönhetően megszerezhették első közös otthonukat vagy meglévő lakásukat tágasabb élettérre cserélhették.
Nem maradtak támogatás nélkül azok a vevők sem, akik a közeljövőben még nem gondoltak a gyermekvállalásra; őket a kedvezőbb kamatkörnyezet, valamint a 10 százalékos önerő lehetősége segíthette az első lakásuk megvásárlásában.
Ráadásul 2025-től a szabadfelhasználású munkáshitel is segítheti a fiatalok önállósodását. Arra is kitértek, az önálló élet elkezdése - a szülői ház elhagyása - akár albérletbe, akár saját lakásba költözés formájában valósul is meg az Eurostat adatai szerint Magyarországon átlagosan 27 éves korban következik be. Az ingatlanközvetítő adatai alapján rámutattak, hogy a 20-30 év közötti lakásvásárlók aránya a fővárosi ingatlanpiacon a 2022-ben mért 11 százalékról, 2024-re 14 százalékra emelkedett, míg vidéken ez a korosztály több éve változatlanul az ügyletek 15 százalékában van jelen.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








