A klímaváltozás hatásai már nem fordíthatók vissza emberi beavatkozással Magyarországon, különösen a Duna-Tisza közén tapasztalható vízhiány esetében - figyelmeztet egy professzor.
Nincs forrás arra, hogy kicseréljék az elöregedett vízhálózatot - árat pedig a rezsicsökkentés miatt tilos emelni.
Még mindig nincs elég pénz az elöregedett, korszerűtleg ivóvízvezeték-hálózat felújítására, annak ellenére sem, hogy a cégeknek februártól megemelték a vízdíjat - erről a 24.hu ír. Mint beszámolnak róla, a kormány nem igazán szeretne hozzányúlni a lakossági vízdíjakhoz, annak ellenére sem, hogy ez lenne a fedezete a közműhálózat felújításának.
A magyarországi víziközműcégeknek csak a tavalyi évben 150 milliárdos pénzbeli segítségre volt szükségük ahhoz, hogy működőképességüket egyáltalán fent tudják tartani. Mivel a rezsicsökkentés miatt 2013-ban a kormány befagyasztotta a vízdíjakat is, a szolgáltatók árat utoljára 12 évvel ezelőtt emelhettek, azóta a lakosságnak egy forintot sem. Ez pedig oda vezetett, hogy a szolgáltatók nem tudtak fedezetet teremteni az azóta durván előregedett vízhálózat cseréjére.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








