Élesbe fordul a szilveszteri extra nyereményjáték: a december 20-án estétől megvásárolt Ötöslottó szelvények már érvényesek lesznek a Szilveszteri Szuperlottóra.
A németek szilveszter éjjelén 5000 tonna finom port juttatnak a levegőbe tűzijátékokkal - derült ki a helyi környezetvédelmi hatóság adataiból. A légszennyezettség ilyenkor Magyarországon is jelentősen megnövekszik - mondta a Levegő Munkacsoport elnöke az InfoRádiónak.
Nemzetközi vizsgálatok sora bizonyítja, hogy a tűzijátékok és a petárdák széles körű használata rendkívüli mértékben szennyezi a levegőt - hívta fel a figyelmet Lukács András. A Levegő Munkacsoport elnöke hozzátette: az eszközök égésekor, felrobbanásakor erősen szennyező anyagok, nehézfémek és más mérgező vegyületek kerülnek a levegőbe.
A szakértő azt is kiemelte: ezek az anyagok hosszabb ideig megmaradnak a levegőben, utána pedig leülepednek a talajra, így azt is szennyezik.
Ezek a vegyületek számos megbetegedést okozhatnak, például asztmát, de hosszú távon akár daganatos betegséget is
- mondta Lukács András, aki szerint egészségügyi és környezetvédelmi okokból rég be kellett volna tiltani a tűzijátékokat és a petárdákat.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A szennyezettség ideje a pirotechnikai eszköztől és az időjárási viszonyoktól is függ - tájékoztatott a szakértő. "Ha a szél kifújja a szennyezőanyagokat, az általában a globális környezetnek nem jó, de az emberek egészségének, akik ott vannak a közelben, igen". Azt javasolja, a lakosság tartózkodjon minél távolabb a tüzijátékoktól, lehetőleg ne menjenek ki az utcára szilveszterkor és az azt követő napokban.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








