Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Közel 28 millió forintos kárt okozott 2006 és 2013 között egy mosonmagyaróvári pénzintézet kirendeltségvezetője, aki ellen üzletszerűen elkövetett költségvetési csalás és más bűncselekmények miatt emelt vádat a Győri Járási és Nyomozó Ügyészség - írja közleményében a győri főügyészség.
A vádlott, egy 57 éves nő lakásépítési és -vásárlási, valamint gyermek után járó támogatáshoz szükséges formanyomtatványokat küldött a fiókból a központba. Takács Péter főügyész közleménye szerint az igénylésekre
- vagy nagyobb összeget írt, mint amit az ügyfelek akartak és tudtak,
- vagy létező ügyfelekről írt hamis adatokat
- de olyan is volt, hogy teljesen kitalált emberek nevében igényelt szocpolt.
A Magyar Államkincstár az összegeket átutalta, a vádlott pedig azokat szépen átutalta a saját számlájára, mind a 27,7 milliót. Ez 2006-tól egészen 2013-ig ment így, ebben az időszakban 25 alkalommal igényelt valaki más nevében és tett el támogatást a vádlott, aki ezért 2-12 évig terjedő büntetést kaphat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








