Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
A Telekom és a Telenor július 1-től árat emelne, azonban azok az ügyfelek, akik gyorsan lépnek, a mostani feltételekkel tarthatják meg a tarifáikat.
- A Magyar Telekom és a Telenor is jelentős áremelést hajtana végre július 1-től. A Telekomnál az előfizetéses és a kártyás csomagoknál is lesz áremelkedés, az előfizetéses csomagoknál például akár 200 forinttal is emelkedhet az előfizetési díj, a mobil internetes tarifáknál 100 forintos lehet az áremelkedés, ráadásul a perc- és sms-díjak 2-4 forinttal emelkednek, sőt, az adminisztrációs díjak is jelentősen emelkednek. A Telenor szinte az összes feltöltőkártyás csomagban áremelést hajtana végre július 1-től, drágulnak a perc- és sms-, és az egyéb szolgáltatások díjai is.
- A két szolgáltató áremeléseire reagálva az NMHH eljárást indított a Magyar Telekom és a Telenor ellen, a hatóság szerint ugyanis a két szolgáltató megsérthette a jogszabályokat az előfizetői szerződések július 1-jétől tervezett módosításával és annak közlési módjával kapcsolatban.
- Most a Magyar Telekom és az NMHH kötött hatósági szerződést, ennek eredményeként a hatósági elvárásoknak megfelelően módosította és kiegészítette a 2015 májusában az előfizetőknek eljuttatott, 2015. július 1-jén hatályba léptetni kívánt kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatára vonatkozó előfizetői tájékoztatást.
- A Telekom vállalta, hogy a változtatásokról szóló korábbi közleményét kiegészíti és előfizetői figyelmét újabb értesítéssel hívja fel a módosítással kapcsolatos jogaikra, így arra, hogy amennyiben az előfizetők az új ajánlat kézhezvételét követő 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak, a szolgáltatásokat továbbra is a korábbi feltételekkel vehetik igénybe.
- Az értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják meg, a kiegészítő tájékoztatás pedig a szolgáltató honlapján érhető el a www.telekom.hu/dijvaltozasok címen.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








