Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Mára kezd egyre nyilvánvalóbbá válni, hogy hosszú évek mélyrepülése után beindult a lakáspiac. Egyre többen vesznek már lakást, de még többen vannak azok, akik közvetlenül a nagy döntés előtt állnak. Hol vannak új építésű lakások? Kitől vegyek fel hitelt? Melyik ügynökség tud nekem a legtöbbet segíteni álmaim lakásának a megtalálásában? A Portfolio hiánypótló lakossági rendezvénye ezekre a kérdésekre ad választ.
Május 15-e és 17-e között a Portfolio egyedülálló lakossági rendezvénnyel szolgálja ki a lakásvásárlás előtt állókat a Millenárison. A LAKAS 2015 olyan lakossági kiállítás és vásár, ahol minden a lakáskeresőkről és a lakáskeresőknek szól majd. Új és használt lakások, telkek, projektek, hitel, biztosítás, felújítás - minden egy helyen.
Hosszú évek lakáspiaci pangása után végre minden adott ahhoz, hogy beinduljon a lakáspiac fellendülése: alacsony lakásárak, olcsó hitel, javuló gazdasági kilátások. A kiállítással célunk, hogy a rendezvényre látogató tudatos lakásvásárlókkal megismertessük az új lakásprojekteket, és egy tető alá hozzuk a lakásközvetítő hálózatokat, a bankokat, a lakástakarék-pénztárakat, a biztosítókat és szolgáltatókat.
ALAKÁS 2015 az ország legnagyobb lakásvásárlással foglalkozó rendezvénye kíván lenni. Látogatóként várjuk majd a Millenárisra azokat, akik új vagy használt lakást akarnak venni vagy eladni, lakást akarnak bérelni vagy bérbe adni, hitel felvételén gondolkoznak, felújítani, modernizálni szeretnének, komplett szolgáltatást és teljes körű tájékoztatást szeretnének kapni a lakásvétel vagy eladás menetéről.
A már konkrét szándékkal rendelkezők mellett várjuk azokat is, akik a közeljövőben vagy középtávon gondolkodnak lakásvásárláson, lakás eladáson, lakáshasznosításon vagy éppen előnytelen hiteleik kiváltásán. Számukra kiállítóink kínálata mellett tapasztalt szakemberek előadásaival, panelbeszélgetéseivel készülünk az ingatlan-és a hitelezési piac aktuális témáiban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kiállításon többek között az FHB Bank, az FHB Ingatlan, a Duna House, a Fundamenta, az Erste Ingatlan, a CIB Bank, a Balla Ingatlan, a Central Home, a City Cartel, a Smart Ingatlan, a CDC Ingatlan, a Családi Ingatlan Centrum, az OTP Ingatlanpont, az E.ON, a Lotus House Ingatlaniroda, a Sopron Bank, a Dominium Ingatlan és a Saint Gobain ajánlataival találkozhatnak az érdeklődők. A kiállítás és vásár szakmai partnere az Otthontérkép. A rendezvény díjmentesen látogatható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








