Az állami bérlakásépítések beindítása a hazai építőipar egyetlen esélye, a költségek finanszírozására 2014-től európai uniós pénzek is felhasználhatók. Ahhoz azonban, hogy az újlakás-építésekre a megfelelő pénzügyi keretet lehívhassuk, hosszú távú stratégiára kell - írja a Magyar Hírlap.
Az uniós pénzek hatékony felhasználása jelentheti a hazai építőipar s egyben a lakáspiac egyetlen lehetőségét a kilábalásra. A tavalyi kritikus szintről ugyanis az idén tovább csökkenhet az újlakás-építések száma.
Ahhoz, hogy a 2014-től induló uniós költségvetési időszakban lehívhassuk a pénzeket, kormányzati szinten hosszú távú nemzeti stratégia megalkotása szükséges, s ezzel együtt az idevonatkozó operatív programok kidolgozása is.
A Társaság a Lakásépítésért Egyesület a területért felelős kormánybiztos kinevezését sürgeti, akinek kezében összpontosulhatna az uniós pénzek felhasználása és a lakásügyi intézkedések végrehajtása.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








