Az ünnepi időszak alatt több száz otthonban nem kapcsolja ki a gázszolgáltatást az ország 10 megyéjében és Budapesten a FŐGÁZ, azon ügyfeleinél, ahol a tartozások mértéke miatt esedékes lenne - tájékoztatta lapunkat a szolgáltató.
A FŐGÁZ önkéntesen vállalta az átmeneti türelmi időszakot 2011. december 19-től 2012. január 3-ig szolgáltatási területén, Budapesten és 10 megyében. A kikapcsolási moratórium nem csak a védett fogyasztókat érinti, hanem azokat a lakossági ügyfeleket is, akik elmaradtak a számlájuk rendezésével 60 napon túl, így számukra is biztosított lesz az otthon melege ebben az időszakban.
A felfüggesztési moratórium csak a FŐGÁZ szolgáltatási területén és a FŐGÁZ ügyfeleire érvényes és csak a lakossági ügyfelekre vonatkozik.
Korábban az E.ON csoport is azt közölte, hogy az ünnepekre való tekintettel 2011. december 15-től 2012. január 6-ig felfüggeszti a számlatartozás miatti kikapcsolást. A vállalás mind az áram-, mind a gázszolgáltatást igénybe vevő lakossági ügyfelekre vonatkozik.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








