Bár nem kell professzionális meteorológiai ismeretekkel rendelkezni ahhoz, hogy valaki esőt jelezzen előre Nagy-Britanniában, az alábbi képen látható férfi nem győzte kivárni a következő zivatart és a saját kezébe vette az irányítást.
A járókelők mellett egy arra tévedő munkavédelmi felügyelő is nagy valószínűséggel a szívéhez kapott volna a cselekmény láttán. A kép tanúsága szerint a lakástulajdonos egy magasnyomású tömlővel csapatta a tetőt.

Megoszlanak a vélemények, hogy egyáltalán rögzítette-e magát valamivel (a testtartásából úgy tűnik, hogy a derekánál fogva igen), de a csúszásmentes lábbelijének a márkájára is sokan kíváncsiak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








