Mára az urbanizáció olyan szintet ért el, hogy a világ lakosságának több mint fele nagyvárosokban él, és ez az arány várhatóan tovább nő.
A Veszprém Megyei Földhivatal nyerte el Az év akadálymentes épülete 2009 építészeti nívódíjat, a 1,5 millió forintos fődíjat szerdán adták át Budapesten.
A Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Építésügyi és Építészeti Főosztálya az elismeréssel olyan épületeket díjaz, melyek belső kivitelezésükben a mozgásban és tájékozódásban korlátozottak helyzetét javítják.
A díjazásban egyebek között a Taksonyi Óvoda és Szociális Szolgáltató Központ, valamint a Rétsági Polgármesteri Hivatal részesült, amelyek egyenként 500 ezer forintnyi pénzjutalmat kaptak.
A pályázatokat a VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft. bonyolította le.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








