Új partnerrel bővül a DíjNet, a közeljövőben az E.ON-csoport csatlakozik a rendszerhez. Kovács Zoltán, az internetes számlabemutatási és -fizetési rendszert üzemeltető Díjbeszedő Holding vezérigazgatója elmondta, a több mint 3 millió hazai fogyasztóval rendelkező energetikai szolgáltatóval aláírt megállapodástól azt várják, hogy a jövő év végére megduplázódik a rendszerbe regisztrált ügyfelek jelenlegi 50 ezres száma - írja a Napi.
A vezérigazgató szerint a rendszer 2007. áprilisi elindítását követően jövő áprilisban érkezhetnek újabb mérföldkőhöz. Onnan kezdve egy fővárosi lakos az összes közüzemi számláját ki tudja majd fizetni a DíjNet internetes vagy épp mobilfizetési felületén.
Ebben a tekintetben is komoly változásokat hoz az idei év vége. A jövő hónaptól az OTP Bank mellett a CIB internetbankjában is megjelenik majd a DíjNet-fizetési opció, jövőre pedig további bankok internetbankjával is kapcsolatot teremtenek. A mobilfizetési megoldások közül a regisztrált DíjNet-ügyfelek az FHB és a mobilszolgáltatók közös megoldása, illetve a Díjbeszedő Holdinghoz tartozó Fold-r Zrt. alkalmazását választhatják.
Ez utóbbi megoldás a bankkártyás fizetést is támogatja. Kovács szerint a DíjNeten történő fizetések 60-70 %-a jelenleg épp a kártyás fizetési modulokon keresztül bonyolódik, amit az magyarázhat, hogy ezzel a megoldással például a hitelkártyás ügyfelek késedelem nélkül tudják kifizetni a számláikat.
A díjnetes számlabemutatás és -beszedés a vezérigazgatója szerint a szolgáltatóknak egy 10 ezer forintos számla esetében mintegy 30-40 forintos megtakarítást hoz a hagyományos papíralapú, sárga csekkes megoldáshoz képest.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








