A Hunvald György vezette VII. kerületi önkormányzat még 2007-ben vált meg egyik stratégiai vagyontárgyától, a Csillag Áruháztól. A 600 millióra taksált üzletért a vevőnek mindössze 200 milliót kellett fizetni, a nyomott árnak az is ellent mond, hogy a pince területét négyszer akkorának mérték, mint amekkora valójában.
Az Erzsébetváros egyik ékkövének tartott ingatlan adásvételére még 2007 áprilisában került sor, a 2530 négyzetméter alapterületű Csillag áruházhoz 200 millió forint + áfáért jutott hozzá a vevő (a Mazsihisz korábbi elnökének a cége), mely már korábban is számos értékes ingatlant vásárolt a kerületben. Ezek között akad olyan, melyeket már lebontottak, csak az épületek homlokzata maradt meg.
A Csillag Áruház helyén a világháború előtt az Ostende kávéház működött, a jelenlegi üzleti koncepció szerint az ingatlanok helyén szállodák és irodák kaphatnak helyet. Ez a modell a város más területein is működik, az azonban nem teljesen rendjén való, hogy valaki a belváros szívében 80 ezer forintos négyzetméteráron jusson hozzá egy háromszor annyira tartott ingatlanhoz.

A Magyar Hírlap birtokába jutott, az adásvételi szerződés mellékletét képező dokumentum szerint a pince alapterülete 1 279 négyzetméter, a valóságban azonban ennek alig a negyede. Ingatlanszakértők szerint a Rákóczi úti üzlethelyiségek piaci ára négyzetméterenként 250 ezer forint körül mozogtak 2007-ben, ennek alapján a Csillag Áruház minimum 600-625 millió forintot ért.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


