Egyre több olyan lakáshirdetés jelenik meg, mely jóval a piaci ár alatt kínál családi házakat és lakásokat. Általában az általánosan elfogadott ár alig kétharmadáért lehet ingatlant venni, de előfordul, hogy a piaci érték feléért kínálják a házakat. A lakásokon a bankok adnak túl, mivel az ügyfelük képtelen fizetni a hitelét.
A lakások csak személyesen ismerhetők meg, mivel azok paramétereit nem lehet közzétenni hirdetésekben. Az ingatlanokat egy banki titoktartási kötelezvény aláírása után mutatják meg az ügyfélnek, aki a kínálatot megismerve dönthet arról, hogy melyik lakás érdekli. Bonyolítja viszont a helyzetet, hogy az ingatlanokat csak kívülről lehet megtekinteni, mivel a családok még benne élnek. Ha az ügyfél szemet vet valamelyikre, akkor a forgalmazó az ügyet egy követeléskezelőhöz irányítja tovább, amely elintézi a szükséges papírmunkát és a család kilakoltatását. Ezeket az ingatlanokat csak készpénzért lehet megvenni, mivel hitelt nem kapna rá az érdeklődő.
Bár olcsón lakáshoz lehet így jutni, ám a dolognak több szépséghibája van. Egyrészt a lakásban laknak, márpedig a kilakoltatás nem megy egyik napról a másikra, annak ellenére, hogy a megbízott cégek mindent megtesznek a sikerért. Általában a folyamatos nyomásgyakorlás módszerével élnek, amit aztán a tulajdonos megun és elköltözik. Volt azonban olyanra is példa, hogy délután a család már nem tudott bemenni az otthonába, mert minden zárat lecseréltek a lakáson. Lénárd Mariann, a Banki Hitelkárosultak Egyesületének főtitkára szerint tavaly ősszel még heti 2-3 megkeresés érkezett hozzájuk kilakoltatás ügyben: ez a szám mára heti 15-20-ra emelkedett.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború