A digitális videorögzítés úttörője, az amerikai TiVo a jövőben értékes információkat gyűjt majd felhasználóiról, majd az így felálló adatbázist hirdetőknek értékesíti.
A TiVo forradalmasította a televíziózást a tengerentúlon, a kis készülék segítségével ugyanis lehetővé válik, a set-top box automatikusan rögzítse minden kedvenc műsorunkat a teljes kínálati palettát folyamatosan pásztázva.
A készülék felhasználói megadhatják cím, színész, rendező, kategória vagy kulcsszó szerint, hogy mi érdekli őket, a TiVo pedig ezentúl folyamatosan rögzíti a megfelelő műsorokat, melyek ezt követően bármikor megtekinthetők és a reklámok könnyen áttekerhetők a rögzített anyagokban.
A TiVo gyakorlatilag függetlenítette a tévézőket a csatornák műsorstruktúráitól és programbeosztásától és nagy lépést jelent az on-demand tévézés irányába. Ebben a környezetben a hirdetők aggódhatnak, hogy reklámjaikat természetes reakcióként áttekerik a nézők, a TiVo mérései szerint azonban csak a hirdetések 60-65%-ával történik ez.
A hirdetőknek rendkívül fontos információ ezen kihívást jelentő környezetben, hogy pontosan milyen reklámok bizonyultak életképesnek és kiket értek el, egy reklámblokk legelején vagy végén érdemesebb-e hirdetni.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A TiVo felhasználói közül 20 ezer háztartás jelentkezett a panelbe, így róluk etnikai, életkori, jövedelemi, családi állapotot és nézői szokásokat érintő adatokat gyűjt majd a cég. A hozzájárulást megtagadókról állítólag semmilyen adatot nem rögzít és nem értékesít majd a TiVo.
Az Egyesült Államokban a nézettségmérés július óta lépett új stádiumba, ekkor ugyanis a TiVo lehetővé tette a másodpercről másodpercre történő mérést, mely szintén hasznos információkkal kecsegteti a hirdetőket.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








