Ismét egy jó évet tudhat maga mögött az AEGON Magyarország Zrt. A cég konszolidált adózás előtti profitja megközelítette a 20 Mrd forintot. Ennek elérésében meghatározó szerepet kapott a biztosító 7 százalékos növekedése az élet-, lakás- és gépjármű-biztosításban, valamint az erős költségkontrolja és sikeres befektetési teljesítménye. Éppen ezért az igazgatóság úgy döntött, hogy a múltbéli sikereket meglovagolja és új babérokra tőr. Nézzük a részleteket!
A társaság az év utolsó negyedévében kezdi meg működését és 3-5 éven belül 5-10 százalékos piaci részesedést szeretne elérni. Kepecs szerint a jelzálogintézmény megalapítására a biztosító saját forrásai elegendőek. Az Aegon nem kíván egyéb területeken versenyezni a hazai kereskedelmi bankokkal. Termékei között szerepelni fognak mind a forint alapú mind pedig a deviza alapú jelzáloghitelek. Természetesen új és használt lakás vásárlást, felújítását is szeretnék finanszírozni de szabad felhasználásra is folyósítanak majd hiteleket. Azonban, a törvényi szabályozásnak köszönhetően, nem folyósítanak majd kamattámogatott hiteleket és rövid távon azt sem tervezi, hogy refinanszírozóként jelennek meg a jelzálogpiacon. A társaság a piacra való sikeres betörés érdekében elsősorban a már meglévő tanácsadói állományára támaszkodik(2500 fő), valamint még 12 "hitelcentrumot" szeretne létrehozni a jelenleg is működő 10 ügyfélszolgálati iroda mellé, amelyek szintén bekapcsolódnak majd a hitelezésbe.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


