Ismét egy jó évet tudhat maga mögött az AEGON Magyarország Zrt. A cég konszolidált adózás előtti profitja megközelítette a 20 Mrd forintot. Ennek elérésében meghatározó szerepet kapott a biztosító 7 százalékos növekedése az élet-, lakás- és gépjármű-biztosításban, valamint az erős költségkontrolja és sikeres befektetési teljesítménye. Éppen ezért az igazgatóság úgy döntött, hogy a múltbéli sikereket meglovagolja és új babérokra tőr. Nézzük a részleteket!
A társaság az év utolsó negyedévében kezdi meg működését és 3-5 éven belül 5-10 százalékos piaci részesedést szeretne elérni. Kepecs szerint a jelzálogintézmény megalapítására a biztosító saját forrásai elegendőek. Az Aegon nem kíván egyéb területeken versenyezni a hazai kereskedelmi bankokkal. Termékei között szerepelni fognak mind a forint alapú mind pedig a deviza alapú jelzáloghitelek. Természetesen új és használt lakás vásárlást, felújítását is szeretnék finanszírozni de szabad felhasználásra is folyósítanak majd hiteleket. Azonban, a törvényi szabályozásnak köszönhetően, nem folyósítanak majd kamattámogatott hiteleket és rövid távon azt sem tervezi, hogy refinanszírozóként jelennek meg a jelzálogpiacon. A társaság a piacra való sikeres betörés érdekében elsősorban a már meglévő tanácsadói állományára támaszkodik(2500 fő), valamint még 12 "hitelcentrumot" szeretne létrehozni a jelenleg is működő 10 ügyfélszolgálati iroda mellé, amelyek szintén bekapcsolódnak majd a hitelezésbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában