Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
A korábbi évekhez képest jó teljesítményt nyújtottak 2005-ben a hazai magánnyugdíj-pénztárak, melyek hozamai jócskán meghaladták az infláció mértékét - derül ki a PSZÁF legfrissebb adatiból. A teljesítmények összehasonlítására azonban alkalmasabb az elmúlt 5 év átlagos hozamait figyelembe venni.
Az alábbi táblázat az egyes magánnyugdíj-pénztárak bruttó, nettó, valamint a pénztárak referencia hozamait tartalmazza. A pénztárválasztásnál azonban nem az éves hozamokat, hanem sokkal inkább az elmúlt 5 év átlagos éves hozamait érdemes figyelembe venni. (Az átlagos éves hozamokat a pénztárak a 2001-2005. évek pénztári szintű nettó éves hozamaik alapján, mértani átlagformulával számolták ki.)

A hazai magánnyugdíj-pénztárak a hazai kötvénypiacon elérhető hozamoknál kedvezőbb teljesítményt nyújtottak, vélhetően elsősorban a részvény kitettségnek köszönhetően.

Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


