Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Az idén is rekordforgalmat érhet el a Szerencsejáték Zrt., bevételein belül pedig tovább nőhet a sportfogadásból származó összeg, pedig már a tavalyi 436 milliárd forintos csúcsévhez is 45 százalékkal járult hozzá az üzletág - írja a Világgazdaság.
Tavaly egy százalékponttal nőtt a fogadások súlya a teljes értékesítéshez viszonyítva, vagyis a 2016-os csaknem 170 milliárd forint után 2017-ben 196 milliárdot költött a lakosság sportesemények kimenetelének megtippelésére. Alighanem meghatározó szerepe lesz a csütörtökön elrajtolt és július 15-ig tartó oroszországi labdarúgó-világbajnokságnak abban, hogy mekkorát ugrik az idei fogadási bevétel. Szakértők szerint a 220-230 milliárdos szintet is elérheti. A páros években mindig kiemelt időszaknak számít egy-egy világ- vagy Európa-bajnokság, ilyenkor a heti fogadási bevétel az évközi átlag másfélszeresét is meghaladja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








