Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Növekvő forgalom mellett emelkedett a héten a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 73 119,59 ponton zárt pénteken, 116,00 ponttal, 0,16 százalékkal magasabban, mint egy héttel korábban.
A részvénypiac forgalma 53,79 milliárd forint volt az előző héten elért 41,27 milliárd forint után, a vezető részvények a Richter kivételével gyengültek. Az Equilor Befektetési Zrt. heti összefoglalójában emlékeztetett: a BÉT közzétette a BUX új összetételét, az indexből kiesik a BIF, illetve a Pannergy figyelmeztetést kap. Az új összetétel és az új súlyok hétfőtől lesznek érvényben.
A Mol részvényeire célárcsökkentés érkezett, de már vételre ajánlják. A Raiffeisen Bank 3 200 forintról 3 150 forintra csökkentette a Mol részvényeire vonatkozó 12 havi célárfolyamát, viszont az ajánlást tartásról vételre javították. Jelenleg 8 elemző ajánlja vételre, 4 tartásra, 1 eladásra a Mol-t, a medián célárfolyam 3378 forint - jelezte az Equilor.
A tőzsdei kereskedést érintő események között említették, hogy folytatódott az OTP sajátrészvény-vásárlása. A hétfői kereskedésben 12 104, kedden 19 202, szerdán 11 719, csütörtökön 21 801 részvényt vásárolt a társaság. A kommentárban kitértek arra, hogy a Waberer's visszakerül a CECE indexbe, szeptember 23-tól ismét a bécsi index tagja lesz a társaság részvénye.
A vezető részvények közül a Richter árfolyama 0,75 százalékkal emelkedett a héten, a papír 10 770 forinton zárt pénteken, 9,88 milliárd forintos heti forgalom mellett.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Magyar Telekom árfolyama 0,20 százalékot csökkenve 1 020,0 forinton fejezte be a kereskedést pénteken, a részvény a héten 2,78 milliárd forintos forgalmat ért el. A Mol 0,15 százalékkal gyengült a héten, a részvény 2 656 forinton fejezte be a kereskedést pénteken, heti forgalma 7,66 milliárd forint volt. Az OTP árfolyama 0,05 százalékkal csökkent, pénteken 18 590 forinton zárt a papír, heti összforgalma 23,79 milliárd forintot ért el.
A kis- és közepes részvények indexe, a BUMIX 6649,71 ponton zárt pénteken, ami 21,12 ponttal, 0,32 százalékkal alacsonyabb az előző hetinél.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








