A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A magyar befektetők az átlagosnál nagyobb kockázatú befektetési formának tekintik a kriptovalutákat és keveslik a magyar nyelven is rendelkezésre álló információkat a digitális fizetőeszközről - derült ki a Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsde platformja és az Opinio piackutató cég MTI-hez eljuttatott reprezentatív felméréséből.
A kriptovaluták iránti lakossági érdeklődés az elmúlt néhány évben jelentősen megerősödött globális szinten, a kutatás azt vizsgálta, Magyarország mennyire követi ezt a tendenciát. A válaszadók 86 százaléka még sosem használt kriptovalutát. A megkérdezettek 3 százaléka csupán kiegészítő jövedelemszerzés céljából fektet kriptovalutákba, 4 százalék pedig alkalmi felhasználónak tekinthető. A teljes mintában mindössze 1 százalék azok aránya, akiknek a kriptovaluta az elsőszámú bevételi forrásuk.
Azok, akik kerülik a kriptovalutákat azzal indokolják döntésüket, nem elég biztonságos, és adatvédelmi aggályaik vannak velük kapcsolatban. A felmérés szerint, az érdeklődők leginkább arra keresnek választ, milyen hosszútávú befektetési lehetőség rejlik a kriptovalutákban, hogyan adózik az így szerzett jövedelem, milyen hazai és nemzetközi szabályok vonatkoznak a kereskedelemre.
A kriptovalutákkal kereskedők Magyarországon általában a Bitcoint részesítik előnyben (61 százalék), ezt követi az Ethereum (45 százalék). A Bitcoinról azok is hallottak, akik távol tartják magukat a kriptotőzsdéktől.
A kriptovaluta-kereskedelemről szóló online kutatás 2022. december első felében készült; a vizsgálatban kor, nem, iskolai végzettség és lakóhely szerint reprezentatív módon megválogatott 1034, okostelefonnal rendelkező, 18-59 éves korú válaszadó vett részt Magyarországon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó