Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Feltöltött befektetési aranykészlettel várja az év utolsó hónapjait a BÁV. Erre szükség is van, mert az előzetes várakozások szerint az év végi időszakban fokozott érdeklődésre van kilátás a nemesfém iránt. Ennek első jelei már látszanak is, szeptemberben és októberben a vállalat kiemelkedő forgalmat regisztrált a fiókhálózatában. A vásárlási kedvet támogathatják azok a várakozások, amelyek szerint az idei után a jövő évben is további aranyár emelkedésre van kilátás.
Ősz elején megugrott a befektetési célú aranytömb iránti kereslet a cég fiókhálózatában. A forgalom szeptemberben és októberben is átlépte a 100 millió forintot. Ennél nagyobb érdeklődés csupán januárban és márciusban volt. A tavasz elején egyértelműen a járványügyi helyzet és gazdasági visszaeséstől való félelmek okozták a felfutást, ami rekordszintű, 448 millió forintos márciusi forgalmat eredményezett.
Január és szeptember között a teljes értékesítés megközelítette az 1 milliárd forintot, ami csaknem 70 százalékos növekedés az elmúlt év ugyanezen időszakához képest. Ennek hatására volt olyan, amikor a készletek teljesen kiürültek. A társaság azóta feltöltötte a tartalékokat és jelenleg az alábbi kiszerelések érhetők el: 5,0 gramm, ½ uncia, 1 uncia, 50,0 gramm és 100,0 gramm.
- fejtette ki Kovács Ádám, a BÁV kereskedelmi igazgatója. Az év utolsó hónapjaiban várt keresletélénkülésre a világpiaci bizonytalanságok szintén okot adhatnak. A járványügyi helyzet súlyosbodása mellett a Brexit körüli tisztázatlan kérdések és az amerikai elnökválasztás is aggodalommal tölti el a befektetőket, ami mind a hagyományosan menekülőeszköznek tartott arany felé fordíthatja a piaci szereplőket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








