Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 29,91 pontos, 0,10 százalékos emelkedéssel, 29 494,19 ponton zárt csütörtökön. A részvénypiac forgalma 18,0 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.
Baráth Tibor, az Erste Befektetési Zrt. vezető üzletkötője elmondta: bizonytalanul kezdték a kereskedést az európai piacok, de a nap folyamán visszatért az élet; a vezető tőzsdék pluszban zártak, a jelek szerint megjelentek a hosszú távon gondolkodó befektetők.
- fejtette ki a szakértő.
- A Mol 123 forinttal, 8,19 százalékkal 1625 forintra erősödött, 2,9 milliárd forintos forgalomban.
- Az OTP-részvények ára 515 forinttal, 5,76 százalékkal 8425 forintra csökkent, forgalmuk 10,8 milliárd forintot tett ki.
- A Magyar Telekom árfolyama 2 forinttal, 0,57 százalékkal 350 forintra esett, forgalma 316,7 millió forint volt.
- A Richter-papírok árfolyama 125 forinttal, 2,26 százalékkal 5650 forintra nőtt, a részvények forgalma 3,5 milliárd forintot ért el.
- A kis és közepes részvények indexe, a BUMIX 2467,75 ponton zárt csütörtökön, ez 15,37 pontos, 0,63 százalékos emelkedés a szerdai záráshoz viszonyítva.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








