Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Az MNB ötmillió forint bírsággal sújtotta J. Lászlót visszafizetendő pénzeszközök engedély nélküli gyűjtése - az amerikai Benefit Barcode Inc. "részvényértékesítése" - miatt, s véglegesen megtiltotta, hogy jegybanki engedély nélkül bármilyen pénzügyi szolgáltatást végezzen.
J. Lászlót az MNB visszafizetendő pénzeszközök engedély nélküli gyűjtése miatt büntette meg, és véglegesen megtiltotta, hogy a férfi jegybanki engedély nélkül bármilyen pénzügyi szolgáltatást végezzen. A férfi a honlapján keresztül átlagosan 8-10 ezer amerikai dollárért kínálta a Benefit Barcode Inc. társaság "részvényeit", és a három éven belüli visszavásárlásukra kötelezettséget vállalt, emellett üzletszerűen gyűjtött visszafizetendő pénzeszközöket magyar ügyfeleitől.
De J. Lászlónak nem volt engedélyre pénzügyi szolgáltatási tevékenységre. A jegybank a delaware-i székhelyű Benefit Barcode Inc. cég részvényeire vonatkozó figyelmeztetést is elhelyezett a honlapján, illetve bűncselekmények gyanúja miatt büntetőeljárás megindítását kezdeményezte. A közzétett jegybanki határozat semmilyen formában nem érinti J. Lászlónak a befektetőkkel szemben fennálló, már átvett befektetésekkel összefüggő visszafizetési kötelezettségét - írta az MNB közleményében.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








