Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Március 1-jén kerülnek forgalomba az új 2000 és 5000 forintos bankjegyek, a régi pénzeket pedig augusztusig bevonják majd - közölte a Magyar Nemzeti Bank.
Az új bankjegyeket tavaly novemberben mutatták be, és elsősorban sárgaságuk miatt lettek rögtön híresek. Viszont nemcsak ebben térnek el a régi bankjegyektől, az új pénzek biztonsági elemei korszerűbbek lesznek a korábbinál.
A jelenleg hasznát, 2016 előtt kibocsátott két- és ötezresek július 31-ig maradnak a kiskereskedelemi forgalomban, ezt követően az MNB bevonja azokat, így augusztustól már csak az új címletekkel lehet fizetni.
A bevonási határnap után sem veszítik el értéküket a régi bankjegyek, azokat a hitelintézetek és a posta három, a jegybank pedig húsz évig (2037. július 31-ig) díjmentesen váltja át azonos címletű fizetőeszközre - közölte a jegybank.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








