A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
Újabb csalók jelentek meg egy közösségi portálon, külföldi állást kínálva próbálják a banki ügyfelektől kicsalni bankkártyájuk adatait, és személyes információkat.
Egy közösségi portálon napi több száz amerikai dolláros fizetést ígér otthon végezhető munkáért cserébe egy hirdetés. A jelentkezés során egy olyan honlapra irányítják az érdeklődőket, ahol személyes adatok, valamint a bankkártya számának, lejárati idejének és a kártya hátoldalán található három számjegyű biztonsági kódnak a megadását kérik - tudtuk meg az Erste Banktól.
Semmiképpen ne adjunk meg ilyen adatokat az oldalon, hiszen ezekkel visszaélhetnek! Amennyiben mégis megadtad az adataidat a honlapon, akkor haladéktalanul le kell tiltani kártyát a bankunk telefonos ügyfélszolgálatán.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








